SONDEIG DEL GESOP
El baròmetre de Catalunya d'EL PERIÓDICO, en obert i al complet
La primera enquesta després de la ruptura entre Convergència i Unió, i després de les municipals, ara al descobert
El Baròmetre Polític de Catalunya del Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP) per a EL PERIÓDICO, que apunta a una pugna entre una candidatura de CDC i una de confluència entre ICV i Podem, apareix ara al complet i en obert. En un exercici de transparència, el diari ofereix les bases de dades i les tabulacions del sondeig d'aquest mes de juny referit a Catalunya, el primer que es publica després de les eleccions municipals, la ruptura de la federació CiU i les negociacions entre forces d'esquerra per confluir en una llista tipus Catalunya en Comú.
L'enquesta, que va provocar enrenou a la xarxa pels seus tres escenaris possibles -CDC i UDC juntes, per separat i per separat davant una llista conjunta de l'esquerra alternativa-, conté dades i tabulacions que EL PERIÓDICO difon per contribuir a la transparència i ajudar els politòlegs i altres professionals que treballen amb aquestes dades.
Inés Arrimadas Ramon Espadaler David Fernández Oriol Junqueras Miquel Iceta Joan Herrera Alicia Sánchez-Camacho Ada Colau Ajuntament de Barcelona Artur Mas Enquesta GESOP
- Després de sis mesos ingressat Toni Moog surt de rehabilitació: «És més difícil desenganxar-se del Diazepam que de la cocaïna»
- De la política, ¿se’n surt? (VIII) Xavier Domènech, exlíder dels Comuns: «M’han sondejat de diferents espais polítics, però no em plantejo tornar»
- Gairebé dos mesos desapareguda Indonèsia deté dos homes per la mort de Mati Muñoz
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- Meteorologia Catalunya desactiva l’alerta per Inuncat: continuarà plovent però amb menys intensitat de l’esperat
- UN LEMA COM A AVÍS Flick marca la línia al Barça amb el seu missatge: «Els egos maten l’èxit»
- Segon procés judicial Saül Gordillo admet haver agredit sexualment una altra treballadora i accepta un any i mig de presó
- Consells pràctics El mètode més ràpid per a un vàter net i sense males olors
- Aquest és el dia de la setmana amb més robatoris en les llars catalanes