EL DILEMA NACIONALISTA
Duran remarca la bona sintonia amb Mas tot i les diferències polítiques
"No es poden trencar ponts amb ningú, i menys quan hi ha una relació personal", ha dit abans de començar el consell d'Unió
 
	Josep Antoni Duran Lleida entra al consell nacional d’Unió, aquest dissabte. /
El president del comitè de govern d'Unió Democràtica de Catalunya (UDC), Josep Antoni Duran Lleida, ha comentat aquest dissabte, abans de l'inici del consell nacional, la reunió que divendres va mantenir amb el president Artur Mas. Ha subratllat la bona sintonia personal tot i les discrepàncies polítiques i ha apuntat que, tenint en compte aquesta relació i la col·laboració els últims 30 anys, "no es poden trencar ponts".
"Convé deixar clar que han sigut anys de col·laboració política, lleialtat i bona relació. No es poden trencar ponts amb ningú, i menys quan hi ha una relació personal", ha subratllat el dirigent democristià.
Notícies relacionadesRespecte a la reunió, ha afirmat que va ser "bona a nivell personal", i ha insistit que la relació amb Mas està "per sobre" d'eventualitats com la ruptura de CiU. Qualificada com a "comiat de cortesia", la cita els dos dirigents van parlar de política "des de posicions diferents en alguns casos", encara que també "van compartir anàlisi" en altres assumptes.
Duran ha fet aquestes declaracions abans d'entrar al consell nacional d'UDC, en què es debat el futur del partit davant els comicis catalans del 27 de setembre, amb la demanda d'un congrés extraordinari per part del sector crític independentista, que recolza la llista de Mas pel 'sí' a la secessió. Duran ha augurat que serà un consell "dinàmic" perquè és "un moment difícil" del partit.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Ensenyament públic El Govern ha de crear 169 aules per abaixar les ràtios de 1r d’ESO
- Ruta Girona culmina les fires
- Balanç del Departament Els canvis en la matriculació a l’FP a Catalunya funcionen: l’alumnat perdut en el camí abans de començar es redueix al 2,4%
- Ocupació Amazon planteja un ERO per a 1.200 treballadors de les seves oficines corporatives de Madrid i Barcelona
- Successos La Fiscalia de Menors investiga una agressió en grup a una adolescent a Barcelona
- Compareixença al Senat Tothom vol les ulleres de Pedro Sánchez: el mateix president revela el seu misteri a les xarxes
