Hisenda descobreix pagaments d'una constructora a Trillo i Martínez-Pujalte
El diari 'El País' revela que l'exministre va rebre 354.560 euros i el diputat, 75.000, de Grupo Collosa
Federico Trillo (esquerra) i Vicente Martínez-Pujalte. /
L'exministre i actual ambaixador d'Espanya a Londres, Federico Trillo, i el diputat del PP Vicente Martínez-Pujalte van cobrar d'una constructora especialitzada en obra pública, mentre eren diputats, 354.560 euros i 75.000, respectivament, segons l'Agència Tributària. Els pagaments, revelats pel diari 'El País', es van fer per part de l'empresa Grupo Collosa als despatxos d'assessoria Sirga XXI Consultores, propietat de Martínez-Pujalte, i Estudio Jurídico Labor, del qual Trillo posseeix el 70% de les accions.
Grupo Collosa és una empresa dedicada a obra civil i una de les beneficiades pels parcs eòlics a Castella i Lleó, segons Hisenda. Els dos polítics del PP --i la firma constructora-- defensen que tots dos assessoraven verbalment el consell d'administració de Collosa.
- Infecció poc freqüent Illa continua evolucionant bé i ja s’ha començat a moure
- Reflexió i creació artística Manel Jimenez-Morales, docent de la UOC: "Les persones que es tanquen tenen una sensibilitat per viure el conflicte amb una intel·ligència emocional molt més gran"
- ACCIDENT FERROVIARI Transports va adjudicar a Ferrovial, OHLA, FCC i Azvi el 2022 les obres de les vies del tram de l’accident per 52,5 milions
- Tragèdia ferroviària El PP trenca la treva política sobre els accidents de tren i parla d’«un Govern desbordat»
- Barbacoes i romesco Infla’t a calçots a preus populars: aquesta és l’agenda de macromenjadors a l’aire lliure de Barcelona
