EL 'CAS PUJOL'
Marta Ferrusola i tres dels seus fills van sol·licitar a Hisenda la devolució de 12.694 euros
Aquestes declaracions de la renda van ser presentades abans de regularitzar els 3,1 milions d'euros que tenien a Andorra

La dona de Jordi Pujol, Marta Ferrusola, a Barcelona el 25 d’agost. /
Marta Ferrusola i els seus fills Marta, Pere i Mireia Pujol Ferrusola van sol·licitar a l'Agència Tributària la devolució d'un total de 12.694 euros en les declaracions de la renda del 2013. Aquestes declaracions van ser presentades abans de la regularització a què es van veure abocats després de filtrar-se a la premsa els diners ocults que tenien a l'estranger, segons consta en la documentació remesa pel Banc de Madrid al Jutjat d'Instrucció numero 31 de Barcelona, que investiga la querella de Manos Limpias contra Jordi Pujol i Marta Ferrusola i a qui ha tingut accés EL PERIÓDICO.
La dona de l'expresident va sol·licitar al fisc la devolució de 2.137 euros de l'IRPF; Marta Pujol, 3.032 euros; Pere, 4.719, i Mireia, 2.806 euros. Per una altra part, Marta Ferrusola va haver de pagar 407 euros en concepte d'impost del patrimoni del 2013.
El juliol del 2014, la família va presentar les declaracions complementàries per regularitzar 3,1 milions d'euros que tenien en comptes a Andorra, i per les quals van haver de pagar a l'Agència Tributària 1.446.400 euros. Marta Ferrusola tenia 838.194 euros, i va pagar a Hisenda 398.096 euros; Marta Pujol va regularitzar 531.979 euros, pels quals va haver de pagar 260.836 euros; Mireia, per 1.072.000 euros, va pagar 510.441 euros, i Pere, per 701.000, va desemborsar al fisc 277.027 euros.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- Un Flick mai vist albira el clàssic
- Barcelona, protagonista Ringana aspira a créixer a Europa des de Parets del Vallès
- TELEVISIÓ I MAS ¡Salta la sorpresa a Europa!
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol torna al groc per celebrar el 125è aniversari
- Futbol El Marroc oposita a gran potència
- Guardó Ramon Besa, distingit amb el premi Ofici de Periodista