SACSEJADA A LES FILES NACIONALISTES
La Generalitat retira a Jordi Pujol les atribucions d'expresident de la Generalitat d'acord amb ell
Mas, que compareix aquest matí davant els mitjans de comunicació, va parlar ahir amb l'expresident
La Generalitat ha acordat amb Jordi Pujol retirar-li els privilegis que li atorga ser expresident de la Generalitat d'acord amb ell mateix. El cap del Govern, Artur Mas, ha convocat els mitjans de comunicació a les 11.00 hores per explicar les mesures que prendrà el seu Executiu arran de la confessió de Pujol que va ocultar diners en un paradís fiscal.
Mas i Pujol van mantenir aquest dilluns una conversa en què van acordar la retirada dels privilegis a l'expresident de la Generalitat. Aquest perdrà, doncs, entre altres privilegis, la seva pensió vitalícia de 82.000 euros a l'any i el despatx del passeig de Gràcia de Barcelona, amb un lloguer d'entre 145.000 i 175.000 euros).
Aquest era un dels temes principals que tenia el Consell Executiu en la seva reunió d'aquest matí. La compareixença es pot seguir en directe des de la web d'EL PERIÓDICO.
- Festivitat local Els Catarres, Álvaro de Luna i Juan Magan, protagonistes dels concerts de les Festes de Maig 2026 de Badalona
- Leo Messi compra la UE Cornellà
- Experiència per a actors Es busquen figurants a Catalunya per a la pel·lícula de 'Els Beatles': aquests són els perfils i les ciutats per participar en el càsting
- Novetat editorial Keko Martínez, l'exfutbolista que va passar de retirar-se amb 24 anys en números vermells a planificar el patrimoni milionari de Joan Garcia i Jorge Martín: "Em vaig quedar buit"
- Successos Surt de la presó el veí en cadira de rodes de Bon Pastor acusat de matar un lladre
