Els feligresos afirmen que han sentit un soroll "molt intens"
La Policia Nacional ha desallotjat totes les persones que eren a l'interior de la basílica poc després de l'explosió

Precinte policial davant de la basílica del Pilar de Saragossa a l’interior de la qual ha esclatat un artefacte aquest dimecres. /
Els feligresos que s'esperaven per assistir a la missa de les 14.00 hores a la basílica del Pilar de Saragossa han sentit un soroll "molt intens", han sentit com retronaven les vidrieres i després han vist que ha començat a sortir molt fum.
Un artefacte explosiu ha detonat aquest dimecres a la basílica del Pilar de Saragossa, al passadís central de la nau on hi ha l'altar major, que únicament ha provocat petits danys materials. L'explosió s'ha produït al voltant de les 13.45 hores.
Aquesta persona ha explicat que poc després de l'explosió, la Policia Nacional ha entrat a la basílica i ha desallotjat totes les persones. La plaça del Pilar està acordonada i custodiada per agents de la Policia Nacional i la Policia Local. Els establiments comercials han tancat les seves instal·lacions i nombrós públic s'ha concentrat a prop del cordó de seguretat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Necrològiques Mor Felix Baumgartner, l’home que va fer història saltant des de l’estratosfera
- Miquel Esquius, comissari en cap dels Mossos: "Requisem una mitjana de mil armes blanques cada mes"
- La comunitat musulmana a Catalunya demana ajuda per protegir les mesquites a Catalunya: "Ens sentim abandonats"
- Gent Coldplay ‘caça’ dos infidels al seu concert: el CEO d’Astronomer Andy Byron i la cap de RRHH; el vídeo viral que dona la volta al món
- Recurs d'empara Puigdemont reclama al TC que li aixequi l'ordre d'arrest per "defensar la democràcia parlamentària consagrada a la Constitució"