POLÍTIQUES SOCIALS
Desnonaments i vaga general, només de passada
Herrera: "CiU té una patologia que és la insensibilitat social"

D’esquerra a dreta, Herrera, Camacho, Navarro i Mas, a l’inici del debat de TV-3. /
Amb una vaga general i un decret sobre desnonaments en plena campanya electoral tot semblava indicar que les polítiques socials tindrien pes en eldebat. No va ser així. La discussió més intensa sobre aquests assumptes es va produir entre el líder d'ICV-EUiA, Joan Herrera, i el candidat de CiU. Artur Mas es va defensar de les acusacions de l'ecosocialista de patir una "patologia" que és "la insensibilitat social" advertint que el percentatge d'inversió en polítiques socials és més elevat que quan governava el tripartit. "Hi ha menys diners que llavors en valor absolut, però el percentatge és superior", va afirmar Mas.
Les carmanyoles van ser l'única referència a les escoles. Ningú va parlar d'hospitals ni de llistes d'espera. Ni de beques universitàries. Alicia Sánchez-Camacho(PP) va respondre aPere Navarro (PSC) que «les polítiques socials no són patrimoni de l'esquerra» i que si no s'haguessin deixat tan delmades les arques de la Generalitat es podrien haver construït «moltes guarderies» i es podrien haver eliminat barracons.
Malgrat que el dret a una vivenda digna ha estat en boca de tots els últims dies, únicamentAlbert Rivera (C's) va reclamar la dació en pagament, mentreNavarro es vanagloriava d'haver creat una comissió d'intermediació a l'Ajuntament de Terrassa.
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Els vàpers tornen a les platges de BCN després d’un revés judicial