capella ARDENT DE L'EXPRESIDENT DE LA cambra
Més de 2.000 persones diuen l'últim adéu a Heribert Barrera al Parlament
Mas, Pujol, Maragall, Montilla i nombrosos dirigents polítics, entre els assistents

Pasqual Maragall i Núria de Gispert, davant el fèretre de l’històric dirigent d’ERC. /
Més de 2.000 persones han visitat la capella ardent d'Heribert Barrera, l'històric dirigent d'ERC ERCi expresident delParlament, oberta des d'aquest matí a les deu fins a les dues a la Cambra catalana. El fèretre, cobert amb una senyera i envoltat de quatre mossos d'esquadra en uniforme de gala, ha presidit la sala de l'Auditori delParlament.
Entre les personalitats que han anat a dir l'últim adéu aBarreradestaca el president Artur Mas, els expresidents de laGeneralitat Jordi Pujol, Pasqual Maragall iJosé Montilla; l'alcalde deBarcelona, Xavier Trias, i el delegat del Govern a Catalunya,Joan Rangel.Mashi ha anat al voltant de la una del migdia, encara que la seva presència no estava prevista, perquè aquest diumenge va morir la seva germana, de 45 anys, després d'una llarga malaltia.
Dirigents d'ERC, Reagrupament iSolidaritat per la Independència també han assistit a donar el condol a la família del lluitador republicà. Dirigents de totes les forces polítiques han anat a la capella ardent. Entre ells hi havia Josep Anglada, el dirigent del partit xenòfob Plataforma per Catalunya, que ha firmat al llibre d'honor en memòria deBarrera.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- Infraestructures a Sant Cugat El Govern i l’Estat desbloquegen la construcció dels dos intercanviadors entre Rodalies i FGC del Vallès, amb una inversió de 36 milions
- tour de por Un passeig entre fantasmes per Barcelona
- Successos Els Mossos cacen in fraganti un depredador sexual d’estudiants en un autobús a Girona
- Famosos El motiu pel qual Pedri practica dejuni intermitent: «em sento molt millor»