SORPRESA A LA PRESENTACIÓ D'UN LLIBRE DEL DIPUTAT LASSALLE

Rajoy, increpat en un acte del PP per una 'drag queen' per la seva postura sobre el matrimoni homosexual

Shangay Lily reclama a crits que el Partit Popular respecti els drets de la comunitat gai

La ’drag queen’ Shangay Lilly mostra una pancarta en què qualifica d’homòfob el PP davant la presència de Mariano Rajoy, avui a Madrid.

La ’drag queen’ Shangay Lilly mostra una pancarta en què qualifica d’homòfob el PP davant la presència de Mariano Rajoy, avui a Madrid. / EFE-TV (EFE)

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO

El president del PP, Mariano Rajoy, s'ha vist avui sorprès a Madrid per un manifestant espontani que ha irromput inesperadament en l'acte de presentació d'un llibre del diputat popular José María Lassalle. En un moment de l'acte, celebrat a la seu de Círculo de Lectores --en què Lassalle presentavaLiberales: Compromiso cívico con la virtud-- la conegudadrag queen Shangay Lilys'ha aixecat seu seient i ha increpat el líder del PP per la seva postura sobre el matrimoni homosexual.

"Senyor Rajoy, en nom de la comunitat homosexual i gai, vull demanar-li que recapaciti sobre les seves declaracions. ¡Ja n'hi ha prou d'homofòbia al PP! Deixi de mentir i manipular", ha cridat Shangay Lily, mentre mostrava un cartell en què es podia llegir "PP=homofòbia".

Davant la sorpresa general dels assistents i del mateix Rajoy, els serveis de seguretat han retingut Lily, que vestia amb un cridaner color groc i amb un mocador lligat al cap,  i l'han obligat a abandonar la sala.

Notícies relacionades

L'acte ha pogut continuar després d'aquesta breu interrupció, acollida amb un somriure per part del líder del PP, que estava acompanyat per altres dirigents del seu partit, com Jorge Moragas i Ana Mato.

Aquest incident ha tingut lloc pocs dies després que Rajoy, en una entrevista aEl País, no es comprometés a mantenir la llei del matrimoni homosexual encara que l'avalés el Tribunal Constitucional.