PINTADA A GRANOLLERS
Uns desconeguts escriuen una amenaça al comerç familiar del president de Ciutadans
Ciutadans-Partit de la Ciutadania (C's) ha denunciat que el comerç particular que tenen a Granollers (Vallès Oriental) els pares del president del partit, Albert Rivera, ha aparegut avui amb una pintada amenaçant a la porta, en què es llegeix "Porcs feixistes" al costat d'una diana.
Rivera ha afirmat en un comunicat que el nacionalisme "està creant autèntic odi entre els ciutadans, marcant la gent i les famílies en funció de la seva ideologia". Segons Rivera, "no hi ha gaire diferència entre aquestes pintades i les marques que posaven els nazis als jueus".
Precedents
Notícies relacionadesEl negoci de la família de Rivera ja va ser atacat l'abril del 2005, quan uns desconeguts van trencar els vidres de la botiga.
A més, Rivera va rebre el 20 de setembre passat al seu domicili una foto seva amb una bala incrustada al cap, enviada, segons es va saber després, per dos militants de les joventuts d'Esquerra.
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- CHAMPIONS LEAGUE El PSG arriba a una final que carrega de raó Luis Enrique
- HÀBITS DE CONSUM METROPOLITANS El cistell de consum a l’àrea de BCN ascendeix a 420 euros al mes per llar
- Reunió Anual Cercle d'Economia Catalunya construirà 21.289 pisos socials en solars de 226 municipis
- Guerra comercial Brussel·les amenaça amb nous aranzels per valor de 95.000 milions si les negociacions amb els EUA fracassen
- Conflicte laboral entre els realitzadors Vaga a Mediapro: les tres últimes jornades de La Liga poden no veure’s per televisió
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Pla dels 50.000 pisos Més de la meitat de les vivendes previstes als solars oferts a la Generalitat són a l’àrea metropolitana de Barcelona
- Impost polèmic El sector arremet per la inseguretat jurídica que s’està creant a Catalunya amb la taxa turística