CONVOCATÒRIA
Mas exclou el PPC de la seva conferència del 20-N
Artur Mas ha convidat unes 2.000 personalitats de la societat civil catalana a la conferència en què el 20 de novembre explicarà els eixos del seu projecte de refundació del catalanisme. A més a més, ha enviat una invitació a tots els partits catalans menys al PPC. Tan sols tres anys després que CiU i els populars deixessin de col.laborar en el Govern català i el central, la relació no pot ser més distant.
El coordinador dels treballs de CDC sobre la refundació catalanista, Francesc Homs, va explicar ahir que la invitació enviada per Mas no està identificada amb les sigles de CDC ni de CiU, sinó amb les de laCasa Gran, l'altre gran concepte amb què el líder nacionalista pretén reformular la seva proposta als ciutadans, i que parteix d'obrir-se a catalanistes de diferents sensibilitats. Ahir es va reunir per primera vegada la comissió delegada de Convergència Democràtica de Catalunya, que s'encarregarà d'abordar la refundació del catalanisme.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?