‘El meu planeta em necessita’
Guia per discutir amb el teu cunyat negacionista en el sopar de Nadal
Arriba el Nadal, les ciutats s’omplen de llumetes i comença la temporada d’àpats familiars. Com cada any, has d’enfrontar-te al teu cunyat negacionista i al seu afany per convertir-se en un ‘expert de cigaló’ sobre qualsevol tema que surti. També sobre medi ambient. En aquest capítol d’‘El meu planeta em necessita’, el pòdcast sobre sostenibilitat i crisi climàtica d’EL PERIÓDICO, et donem alguns petits consells per evitar que els sopars familiars es converteixin en un focus de desinformació. També t’expliquem algunes estratègies per parlar de canvi climàtic sense caure en el catastrofisme extrem (i ja de passada, sense fer plorar la teva àvia i provocar un atac d’ansietat a la teva cosina petita).
Aquestes dates també són sinònim de regals i, com no podia ser de cap altra manera, aprofitem l’ocasió per explicar com fem nosaltres per fer regals més ecologistes. I no, no pateixis. No t’enviarem a comprar coberts de bambú orgànics o l’últim producte de moda amb etiqueta ‘eco’. En realitat, defensem que el regal més ecologista de tots és aquell que ha sigut pensat amb carinyo i que no acabarà a les escombraries. I si després el pots embolicar en paper de diari o amb teles reciclables, llavors encara millor.
Pots escoltar-nos a iVoox, Spotify, Podimo, Amazon, Google Podcast i Apple Podcast. També compartim mems de gatets a Instagram.
- La tensió del bloc a la World Climbing Series Comunitat de Madrid 2026: força, estratègia i espectacle en cada moviment
- Familia antivacunes El menor ingressat a l’UCI a Manresa per tètanus fa gairebé un mes que està hospitalitzat
- Agricultura Romualdo va deixar l’obra per dedicar-se al cultiu del festuc: “Ho veig molt bo, tremendament bo”
- Conflicte a l’escola catalana El Govern rebutja reunir-se aquest dimarts amb els sindicats de la vaga de docents a la UB per reobrir la negociació
- Drets laborals Ignacio de la Calzada, advocat laboralista: «Tres canvis il·legals en el teu horari que la teva empresa no pot fer»
