Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: l’Argentina perd el cap amb el Mundial
Àlbums de cromos complets que s’intercanvien per... un pis, empreses de televisors que retornen els diners de la venda si l’Argentina guanya el Mundial... És la bogeria, o la febre per un títol, que no solucionarà ni de bon tros els problemes d’un país que pateix una crisi econòmica galopant. Però, per uns quants dies, se suspenen escoles, universitats i el país es paralitza. Tot pel Mundial. Abel Gilbert, corresponsal d’El Periódico a l’Argentina, ens explica aquesta febre inexplicable.
Codi de l’‘embed’
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’EL PERIÓDICO’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- La passarel·la de les campanades
- Àpats i benestar emocional Marta León, experta en salut hormonal: "El moviment és el major antidepressiu i ens el traiem durant les festes de Nadal"
- Estratègies enfrontades La Xina aprofita l’espai dels EUA en la seva retirada de l’ordre internacional
- Cop al chavisme Delcy, i s’ha acabat la diversió...
- La fórmula del desenvolupament
- Cop al chavisme Repsol, Telefónica, Mapfre i el BBVA, pendents de les seves inversions
