Activitats Municipals
Parets celebrarà la 13a edició de la Setmana de la Família del 10 al 16 de maig
L’Escola de la Natura, l’Escola Municipal de Música, les biblioteques i els centres educatius de la ciutat oferiran tallers, videofòrums i curses solidàries

Parets (Vallès Oriental) celebrarà la 13a edició de la Setmana de la Família del 10 al 16 de maig. La iniciativa busca compartir i obrir les escoles de la ciutat a les famílies a través de diferents activitats que afavoreixin la seva implicació i participació en els centres.
Així, durant tota la setmana, l’Escola de la Natura, l’Escola Municipal de Música, les biblioteques i els centres educatius de la ciutat oferiran tota mena d’activitats com per exemple tallers, videofòrums o curses solidàries. El consistori destaca que també es farà difusió del díptic de la Xarxa de Debat Educatiu amb i per a les Famílies (XEF) amb el títol Educar per a la igualtat de gènere en família.
Una altra de les activitats destacades serà el concert CANTA Parets Virtual 2021 que tindrà lloc el 10 de maig. L’esdeveniment anirà a càrrec de l’alumnat de P5 dels centres educatius i el professorat de l’Escola Municipal de Música. La cantata d’aquest any serà Florinda, la vaca pallassa, que es podrà veure a través de les xarxes socials de l’Ajuntament.
Notícies relacionadesLa setmana d’activitats arribarà a la seva fi el 16 de maig al parc Sot d’en Barriques amb una festa que inclourà música, jocs, tallers, un espai de circ, jardí i el Musictruck Fest, que presentarà Música en Família, a càrrec de l’Associació de Musicoterapeutes i Arterapeutes de Catalunya (AMACAT) i el CEM Maria Grever.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- El primer gran incendi L’abans i el després dels incendis de la Segarra
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant