sobre l'1-o
Parets acull la presentació del llibre 'Persistim', de Jordi Turull i la periodista Gemma Aguilera
L'obra recull el testimoni del polític paretà de JxCat, pres a Lledoners, sobre el referèndum i les seves conseqüències, des d'una visió política però també personal i íntima
persistim-jordi-turull-gemma-aguilera-columna
Divendres que ve, 20 de desembre, a les 19.30 hores, a la Sala Basart Cooperativa, tindrà lloc la presentació del llibre ‘Persistim’ de la periodista Gemma Aguilera i el polític paretà Jordi Turull, que va ser regidor de l’Ajuntament de la localitat del 1987 al 2003.
L’acte el presentarà el periodista Vicenç Relats, i comptarà amb la presència de la coautora del llibre, Gemma Aguilera, i de la dona de Jordi Turull, Blanca Bragulat.
El referèndum i les seves conseqüències
Segons l’editorial Grup62, ‘Persistim’ és el «relat trepidant d’uns mesos que ja han marcat la història de Catalunya, a través de la visió política, però també personal i íntima, d’una de les persones que han viscut i treballat en primera línia de foc del referèndum i les seves conseqüències, i que han patit la repressió posterior. Un relat honest, sincer i respectuós. Amb l’al·legat final davant del Tribunal Suprem del conseller Jordi Turull com a fil conductor, el llibre és també una invitació a persistir en l’objectiu d’aconseguir la República Catalana, construint de nou la unitat estratègica i de país i, sobretot, la confiança i complicitat que va néixer entre els ciutadans i les institucions arran del setge a la Generalitat, a molts ajuntaments, partits, entitats, empreses i ciutadans aquell 2017. Una confiança que l’1-O va permetre que els catalans guanyessin a un Estat desbocat en el seu intent de reprimir el dret a decidir».
Notícies relacionadesEl pròleg del llibre ha sigut escrit per l’expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, i l’epíleg pel cantautor Lluís Llach.
Més notícies de Parets
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Negociació amb el Govern Sánchez i Junqueras pacten un nou finançament que garanteix l’ordinalitat i aportarà 4.700 milions més a Catalunya
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify
