La gran gala del cine

Premis Oscar 2023: última hora de la gala, guanyadors i nominats, en directe

Efe / Caroline Brehman

Premis Oscar 2023: última hora de la gala, guanyadors i nominats, en directe

  • La llista completa dels nominats als Oscars 2023

  • FOTOGALERIA | Tot els ‘looks’ dels protagonistes de la gran gala del cine

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Els Oscars 2023, un dels esdeveniments més grans de l’any, s’han celebrat el 13 de març a la matinada. La cerimònia de lliurament dels premis de l’Acadèmia de Hollywood ha començat, al Dolby Theatre de Los Angeles, a la una de la matinada hora espanyola, però l’alfombra vermella ha donat inici a la gran festa del cine una hora i mitja abans.

Notícies relacionades

Una gala, que condueix Jimmy Kimmel, amb una alta expectació després de la bufetada de Will Smith a Chris Rock als Oscars 2022. Per la seva banda, l’organització de la 95a edició dels premis va explicar que comptaria amb «tot un equip de crisi» per evitar aquest tipus d’incidents. La pel·lícula ‘Tot a la vegada a tot arreu’ partia com a favorita als Oscars 2023 amb 11 nominacions, Pots consultar aquí la llista de nominats.

EL PERIÓDICO ha seguit en directe els Oscars 2023 a través d’aquesta pàgina.

Actualitzar

Fa 409 dies

Jamie Lee Curtis y su maquillaje 'menos es más'

La eterna actriz del género de terror, que ha dedicado el galardón a sus padres, que ha recogido su Oscar con un vestido largo con pedrería en color champán de Dolce & Gabanna, ha dado una lección de elegancia por su acertado estilismo y su favorecedor maquillaje 'menos es más'.

Fa 409 dies

¿Quiénes son los Daniels, los grandes triunfadores de los Oscars 2023?Daniel Kwan y Daniel Scheinert han conquistado Hollywood con su segundo largometraje después de haber triunfado en Sundance y en Sitges con su debut, la comedia escatológica 'Swiss Army Man'

Fa 409 dies

¿Quién vota a los ganadores?

Cuando solo han pasado unas horas de conocerse la lista completa de triunfadores de la noche en los Oscar, volvemos a hacernos preguntas sobre la forma de votación, quiénes eligen a las ganadoras y con qué criterios. Lee esto y sabrás más de este complejo proceso.

Fa 409 dies

Revisa aquí los mejores memes de la gala

Los Oscar dejan ya desde el paso de las estrellas de Hollywood por la Alfombra Roja (este año de color champán, tal y como ha fijado la organización de la 95 edición de los premios) imágenes para el recuerdo.

Fa 409 dies

La entrevista más arrogante, de Hugh Grant

Con frases escuetas y de forma 'maleducada': así ha respondido el actor a las preguntas de la modelo y presentadora Ashley Graham

Carregar més

Temes:

Cine