On Catalunya
No gasteu
Museus, concerts i literatura fantàstica gratis a Barcelona
És primer de mes, així que la majoria d’equipaments de la ciutat tenen entrada lliure

Els museus obren les portes
Dona la benvinguda al novembre amb una passejada per l’entramat cultural de la ciutat. Aquest cap de setmana és el primer del mes, així que els museus obren les seves portes. Aprofita i passa pels principals espais expositius de la ciutat, com el Macba, el CCCB, el MUHBA o el MNAC, que tindran entrada lliure.
Art contemporani amb olor de mar
El Museu Marítim (Drassanes, s/n) acull una marea d’art. Arriba la setena edició de FIABCN 2022, la Fira Internacional d’Art de Barcelona, que exposarà desenes d’obres d’art contemporani d’alguns dels noms més importants del panorama tant nacional com internacional. Dissabte, entrada lliure.
Un festival per a la música independent
Notícies relacionadesEl BIS Festival va néixer el 2013 amb l’objectiu d’oferir una xarxa que serveixi com a suport i altaveu a l’escena musical local i estatal. I, tot i que aquesta edició comença el 12 de novembre, aquest dissabte hi haurà una prèvia gratuïta al Centre Cultural Albareda (Albareda, 22), amb els concerts de dA i Pararrayos.
Barcelona s’omple de fantasies
Cap de setmana de literatura fantàstica. Continua el 42, el Festival de Gèneres Fantàstics de Barcelona, amb més de 80 activitats, entre les quals s’inclouen tallers, converses, taules rodones, entrevistes, visites guiades i espectacles, dedicades a la capacitat de la literatura de crear nous mons i històries.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»