On Catalunya
No gastis
L’Open House i més activitats gratis a Barcelona
El festival d’arquitectura o el Barcelona Dibuixa, entre els plans més destacats de la setmana

Barcelona està de portes obertes
Torna una de les cites més importants de la ciutat: el 48h Open House Barcelona, el festival cultural que obre les portes d’alguns dels llocs més emblemàtics de la capital, com l’Arc de Triomf, la Model i la Casa de les Punxes. I, com ja és habitual, s’hi sumen les ciutats limítrofes a Barcelona.
Desenes d’artistes reparteixen abraçades
Més de quaranta tallers homenatjant les abraçades, aquestes grans oblidades durant la pandèmia. ¿Com? A través del dibuix. Aquest és el tema de l’edició del 2022 de Barcelona Dibuixa, el festival en què tothom pinta alguna cosa. Dissabte i diumenge, tota la ciutat s’omple amb tallers als seus equipaments culturals.
Taller d’art i xerrada amb una icona
Notícies relacionadesDoble cita a l’Imagincafé (Pelai, 11). Avui, divendres, inauguració de l’exposició de l’artista David Macho, un treball col·lectiu entre els assistents que dirigirà com a professor en sessió de tres hores. I dimarts, dia 25, visita d’Alex de la Croix, directora, actriu, humorista, activista i, sobretot, icona digital.
Trinitat Vella, el ‘place to be’
Aquest cap de setmana, la Trinitat Vella estarà plena d’activitats familiars gratuïtes gràcies a ‘El Charco, el festival de las afueras’. Tallers de circ, pòdcasts en directe, exposició col·lectiva sobre el món postcovid amb 20 artistes firmant-la, microteatre a les places i un llarg etcètera componen l’agenda.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament