On Catalunya
NO GASTIS
4 activitats gratuïtes que no et pots perdre a Barcelona
Exposicions, diàlegs i fins i tot un santuari vegetal, entre les propostes més destacades d’aquests dies

No voldràs obrir mai més una aixeta
¿Quanta aigua es perd cada vegada que obres una aixeta? ¿Quanta en gastes dutxant-te? ¿I cuinant? L’exposició L’or blau: els reptes de l’aigua que s’acaba d’estrenar al Palau Robert (passeig de Gràcia, 107) reflexiona sobre la nostra empremta en la crisi climàtica i com no malgastar aquest escàs recurs.
Visita un efímer santuari vegetal
Torna el Jardí Efímer de Maison Bouture a l’espai Valid World Hall (Buenaventura Muñoz, 6). Una exposició vegetal d’entrada gratuïta que et despertarà les ganes de convertir-te en ‘#plantfluencer’, els ‘influencers’ de les plantes. I en aquest jardí no només s’hi passeja: si t’enamores d’una planta, la pots comprar. Dissabte de 10 h a 20 h i diumenge d’11 h a 19 h.
Dialogant fins a entendre el món
Notícies relacionadesLa nova edició dels Diàlegs Humanístics de la Universitat Pompeu Fabra serà ‘online’ pel repunt de casos i les noves restriccions. Cada dimarts, un diàleg en ‘streaming’ sobre assumptes com ecologia, cine, economia, xarxes socials i art. Fins al 16 de març.
Un viatge a París que ni pintat
Les avantguardes van ser una època d’experimentació i progrés artístic. O això és el que assegura la Sala Dalmau (Consell de Cent, 349) que, a través d’una exposició amb l’obra de sis artistes vinculats pictòricament a les avantguardes històriques i a l’escola de París, reflecteixen l’esperit d’aquest moviment. Fins al dia 31.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Medi ambient La desembocadura del Besòs tindrà llacunes a partir del 2028
- Successos Els Mossos cacen in fraganti un depredador sexual d’estudiants en un autobús a Girona
- Famosos El motiu pel qual Pedri practica dejuni intermitent: «em sento molt millor»
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Entrevista Pablo Duchement, pèrit judicial: «No tot el ‘bullying’ és una qüestió d’autoestima, hi ha nens que són psicòpates»
- Protesta Els taxistes desconvoquen l’aturada d’aquest dimarts pel patrocini d’Uber al Barça