On Catalunya
No gastis
3 activitats gratuïtes a Barcelona que no et pots perdre
Veure algunes pel·lis del festival Pantalla Barcelona, assistir a un concert de carilló o crear el teu propi robot a Nau Bostik, entre les millors propostes d'aquesta setmana
zentauroepp46779166 gratis191004123316
Si encara no tens clar què faràs aquest cap de setmana, et suggerim tres activitats que no et costaran ni un cèntim. ¡Pren nota!
Llargs i curts al Pantalla Barcelona
Llargs i curts al Pantalla BarcelonaEl festival Pantalla Barcelona passejarà nou llargmetratges i vuit curts oriünds per set centres cívics de la ciutat fins al 13 d’octubre. Divendres, dia 4, a les 18.30 hores, podràs veure el curt ‘Ferides’, de Joan Paüls, i ‘Entre dos aguas’, d’Isaki Lacuesta, al Centre Cívic Casa Groga (avinguda del Jordà, 27). El programa inclou joies com, per exemple, ‘Viaje al cuarto de una madre,’' ‘Petra’ i ‘Cerca de tu casa’.
Concert de carilló al Palau de la Generalitat
Notícies relacionadesConcert de carilló al Palau de la GeneralitatEl Palau de la Generalitat acull diumenge, dia 6, a les 12.00 hores, el concert de clausura dels actes de celebració dels 25 anys de la Confraria de Campaners i Carillonistes de Catalunya amb un concert de carilló que repassarà peces com 'Sant Martí del Canigó' i 'Les cloches de Notre-Dame'.
Ciència i tecnologia a Nau Bostik
Ciència i tecnologia a Nau BostikLa fàbrica de creació Nau Bostik (Ferran Turné, 1-11) acull durant tot aquest cap de setmana la Maker Faire Barcelona, un esdeveniment de caràcter cientificotecnològic amb tallers en els quals t’ensenyen a construir el teu propi robot i a crear música programant, projecten documentals, donen ponències i munten un 'speak corner' amb molt nivell.
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- ‘El segon violador de l’Eixample’ viu al carrer a Sant Antoni
- Material tòxic. Mesures per transportar un producte de risc Un residu que es porta a eliminar embolicat en plàstic i sense manipular
- Un any de la dana Les hores crítiques de Mazón el 29-O
- CRÍTICA Els Pecos, la venjança d’un fenomen fan menyspreat
- CRÍTICA El somni americà mutilat
- Estrena de televisió ‘El segon cafè’, actualitat i històries humanes
- La caixa de ressonància Springsteen, ¿el pròxim Princesa d’Astúries?
- Oriol Pla, actor: "És bonic que una cosa feta a Barcelona arribi a l’altra punta del món"
