Festa Major de Barcelona
Estopa firmarà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2025
Anuncio del Piromusical de la Mercè 2025 con Estopa /
Estopa firmarà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2025, el tradicional espectacle que tanca la festa major de Barcelona, segons ha informat l’ajuntament de la capital catalana aquest dijous. Així, els germans David i José Muñoz han seleccionat les cançons que acompanyaran la pirotècnia d’una proposta que es podrà veure el diumenge 28 de setembre a l’avinguda de la Reina Maria Cristina (22.00 hores). Estopa, exultants després d’haver complert ja 25 anys de trajectòria, compartiran amb els barcelonins una selecció de cançons que, segons indica el comunicat del consistori, «els emocionen i els fan vibrar». Una banda sonora que sorgeix des de l’«univers més íntim» dels germans de Cornellà, però, al seu torn, «molt pensada per establir un diàleg harmònic i poderós» amb els focs artificials, a càrrec de la companyia Pirotècnia Igual.
D’aquesta manera, el Piromusical tornarà a tenir segell d’autor després que en els últims anys s’hagin encarregat de la seva banda sonora el festival Sónar, en un reconeixement de la ciutat pels seus 30 anys, i, en les últimes festes de la Mercè, l’artista de Sant Esteve Sesrovires Rosalía, que va estrenar durant l’espectacle ‘Omega’, una cançó juntament amb Ralphie Choo. Ara, Estopa recull el testimoni de la diva catalana en l’últim reconeixement –entre ells el premi al Català de l’Any 2024, guardó que entrega aquest diari– als 25 anys de trajectòria dels germans Muñoz.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Radiografia de la vulnerabilitat BCN va arribar al novembre al rècord de 1.784 persones dormint al carrer
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- "No vull que em cuidi la meva filla"
- Hipòtesi de la fuga Catalunya només disposa d’un gran laboratori on es treballa amb virus de pesta porcina i està situat al costat de Collserola
- Crisi sanitària El Govern sospita que el brot de pesta porcina podria haver sortit d’un laboratori
- Després de successius furts en anys anteriors Detingut un jove a Terrassa per robar el Nen Jesús del pessebre
- Negociació en marxa ERC i Comuns pressionen perquè es mantingui la rebaixa del 50% dels bitllets de transport
- Plataformes Netflix compra Warner Bros per 82.700 milions i signa l’operació més gran de la història de l’entreteniment
