Juan y Medio inaugura avui la sisena temporada de ‘Lo de Évole’
El programa torna a La Sexta a càrrec del periodista, que revela: "M’encantaria tornar a ‘El hormiguero’ però també anar a ‘La revuelta’".
Jordi Évole en un reportaje de laSexta Columna /
Jordi Évole es mou bé conversant i traient punta de les xerrades amb els seus interlocutors, de qui sempre espera que el sorprenguin. És el que fa el seu primer convidat de la sisena temporada de Lo de Évole, programa que torna a La Sexta aquest diumenge 19 de gener (21.30 hores) amb una entrevista amb Juan y Medio, "el ministre de la tercera edat si Espanya tingués aquest ministeri", com ell el defineix.
"Juan té un gran coneixement de la gent gran, un sector al quale moltes vegades tractem amb cert menyspreu, condescendència o paternalisme. Ell fa el contrari: els tracta amb enorme elegància, amb sentit de l’humor i respecte", valora Évole, que assegura que el missatge que transmetrà a l’audiència el programa d’aquest diumenge és que "encara queda gent bona". Un altre convidat d’aquesta temporada és l’expresident de l’Uruguai Pepe Mujica, que fa uns dies va anunciar que s’ha expandit el càncer contra el qual fa temps que lluita.
Aquesta setmana Évole ha estat promocionant la nova temporada a El intermedio, però no ha acudit a El hormiguero. "Ja fa dos anys que no hi vaig i m’encantaria tornar-hi. Com també m’agradaria anar a La revuelta. Mai he arribat a entendre que, per estar en un grup mediàtic, no puguis donar una entrevista a un altre grup. Ho assumeixo, sé que forma part del joc, però m’agradaria que fos d’una altra manera". Per ell, la competència que s’ha desencadenat en aquests últims mesos entre l’espai de Pablo Motos i el de David Broncano "és saníssima i demostra la vitalitat dels dos programes".
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Amb 20 projectes Barcelona llança una estratègia per impulsar i internacionalitzar l’economia blava amb 150 milions fins al 2030
- Trencament de l'enganxall Una desfilada accidentada: la bandera d'Espanya cau durant la celebració del Dia de les Forces Armades a Vigo
- Per un càncer Mor als 80 anys Marcia Lucas, l'editora que va convertir 'Star Wars' en un fenomen mundial
