‘El Correo de Andalucía’ celebra 125 anys de vida

‘El Correo de Andalucía’ va celebrar ahir 125 anys amb un esdeveniment a Sevilla. El seu editor, Javier Moll, es va felicitar per l’èxit en l’enlairament del diari en la seva nova etapa de la mà de Prensa Ibérica. Moll, envoltat d’autoritats, va remarcar el respecte del seu grup als principis fundacionals del diari, dirigit per Isabel Morillo.
Temes:
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- El secret del lampista perquè el radiador escalfi al màxim rendiment: així es purga en uns minuts
- ACTUALITAT BLAUGRANA De Jong apunta a una dècada al Barça: «S’ha exagerat el que guanyo i això ha afectat com m’ha vist la gent»
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- Tornada Amaia Montero torna a La Oreja de Van Gogh 18 anys després
- OSTEOPOROSI Les fractures òssies per fragilitat augmentaran un 30% en tan sols cinc anys i les dones són el grup més vulnerable