Festival
El Dansàneu tanca una cita marcada per les propostes femenines
Dansàneu quiere ser un altavoz especialmente de los derechos culturales /
El Festival de Cultures del Pirineu Dansàneu 2024 va tancar ahir amb èxit d’assistència esgotant l’aforament en moltes de les propostes artístiques programades en una edició marcada pel lideratge de projectes femenins, com Les filles de Lilit.
La cita va desplegar la seva programació per 15 pobles dels quatre municipis de Les Valls d’Àneu (Esterri d’Àneu, La Guingueta d’Àneu, Alt Àneu i Espot), convertint la trobada d’aquest any en la més descentralitzada de la seva història.
«Tenim una generació potentíssima d’artistes que lideren projectes que s’alineen amb la filosofia del festival, i els eixos temàtics d’aquest any [la llengua i la bruixeria] han permès que aquestes propostes fessin eclosió», va destacar la directora de Dansàneu, Rut Martínez, informa Efe. Entre d’altres, van presentar projectes Marta Ricart, Alícia Gorina, Magdalena Garzón, Júlia Colom, Maria Hein, Montse Colomé, Anna Ferrer, Alidé Sans, Inka Romaní, el trio Marala i Lara Brown.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Barcelona posa el nom d’Ernest Lluch al CAP de les Corts
- PREMIER PADEL FINALS | ÈXIT DE PÚBLIC La padelmania ocupa BCN amb més de 15.000 persones al Sant Jordi
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso recupera Mbappé per al seu ‘match ball’ de Vitòria
- EL PARTIT DEL COLISEUM L’Espanyol vola a Getafe amb una quarta victòria consecutiva
- L’H, centenari com a ciutat | UNA ENTITAT a l’ALÇA Un club gran amb Alba i Thiago
- El Barça de Flick es reescriu un cop més
