Més vendes en un Comic Barcelona que ha registrat 110.000 visites

Colas y premios el primer día del Cómic Barcelona /
Quatre hores seguides va estar la britànica Posy Simmonds, als 78 anys i Gran Premi d’Angulema, firmant dissabte. D’altres tantes, més uns quants plus, va estar-hi Paco Roca, que ja va per la tercera edició de L’abisme de l’oblit, amb 50.000 exemplars venuts, i ha acompanyat l’estrena de La casa al Comic Barcelona. Malgrat venir encara de la ressaca del recent Sant Jordi, que feia témer una petita davallada de compres, amb molt bones sensacions i molt satisfets estaven ahir la desena d’editors consultats per aquest diari a peu d’estand, amb les vendes fetes en aquesta 42a edició del saló, que en tots els casos superen les del 2023.
El festival va tancar portes després de tres dies intensos d’activitats i variada oferta comiquera, cinèfila i familiar consolidant el nombre de visitants de l’any passat, més de 110.000, amb un públic transversal, segons la seva directora, Meritxell Puig, "molt variat, des de famílies a veterans, passant per un notable increment de joves". Aquests últims, un dels objectius de l’organització, atraure nous lectors del futur, van omplir l’espai infantil Comic Kids.
La cita va retre sengles homenatges en forma d’exposició als desapareguts Trini Tinturé, Gran Premi del 2023, i Francisco Ibáñez, els àlbums del qual, no només el pòstum i inacabat París 2024, han sigut dels més venuts, i la seva mostra de les més freqüentades.
Notícies relacionadesFirmes
No van parar de firmar i vendre els premiats al saló César Sebastián i Marc Torices; convidats internacionals com Beto Hernández, Mikael Ross i Max Baitinger; amb exposició, Juan Díaz Canales i Juanjo Guarnido (Blacksad) i Tomás Hijo; i amb novetat, com ara Jaime Martín (Un oscuro manto), Laura Pérez Vernetti i Javier Pérez Andújar (El designio), Fernando Blanco (W0rldtr33), Toni Caballero (Soc llegenda), i Iñaki San Román i Álvaro Velasco (Viejas promesas).
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Els riscos de la xenofòbia Les Forces de Seguretat segueixen des del febrer l’ofensiva ultra contra migrants
- Detingut a Errenteria el tercer implicat en la pallissa al jubilat de Torre Pacheco
- El model territorial Les 5 diferències amb el model actual
- Un primer pas, però encara lluny del pacte d’investidura
- El model territorial El Govern es prepara per impedir el veto del PP a l’acord