Teatre Victòria
El Mago Pop torna a Barcelona
El Mago Pop torna a Barcelona amb el seu nou xou. Després de la seva incursió per la capital del teatre, l’il·lusionista europeu més taquiller del món torna al Teatre Victòria amb l’espectacle que va sorprendre Nova York.
La seva presentació de ‘Nada es impossible’ a la ciutat americana va recaptar gairebé 2,5 milions d’euros en una setmana, superant obres com ‘El Rei Lleó’, ‘Hamilton’ i ‘Funny Girl’. Aquestes xifres el van convertir en l’espectacle de màgia unipersonal que més ha recaptat en la història de Broadway.
Antonio Díaz va abandonar la meca del teatre amb bones crítiques i un desig: tornar a Barcelona. «A l’octubre vull estar actuant a la meva ciutat. Em fa molta il·lusió». Així ho detallava fa uns mesos en una entrevista amb El Periódico. «En el futur m’agradaria estar dos mesos a Barcelona, el Teatre Victòria és un projecte de vida».
Notícies relacionadesEl xou estarà a Barcelona des del 25 d’octubre fins al 7 de gener del 2024. Les entrades es poden aconseguir des de la pàgina web d’El Mago Pop i els preus oscil·len entre els 30 i 80 euros en funció dels seients.
Antonio Díaz proposa un xou amb il·lusions inèdites, jocs mai vistos i una posada en escena d’última generació que porta a l’espectador en un viatge ple d’emoció i sorpreses.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Senglars Pots emmalaltir de pesta porcina per menjar carn de porc o embotit? Tot sobre el brot que alerta el món
- Efectes de la regulació La pròrroga del Verifactu posposa una allau de prejubilacions i tancaments al comerç de Barcelona
- Reforma antivacunes Trump ordena una «revisió exhaustiva» dels plans de vacunació infantil als Estats Units
- D’internet a les llars El nou (i més frenètic) Nadal desembarca amb un mes d’elfs, calendaris, llistes de desitjos i vídeos de compte enrere: «No puc més»
- Recepció constitucional Feijóo: «Junts ha sigut un clínex tota la legislatura»
- Eleccions Sánchez planeja una crisi «puntual» en el Govern per rellevar Alegría si Azcón avança les eleccions
