Esdeveniment a la capital catalana
¿Qui són els teloners als concerts de Coldplay a Barcelona?
L’altre Chris Martin: l’intèrpret que farà viure els concerts de Coldplay a Barcelona a les persones sordes
Barcelona, epicentre musical del sud d’Europa
La setmana vinent els focus apuntaran segur a una direcció: Coldplay. La banda britànica farà dimecres vinent, 24 de maig, el primer dels seus quatre concerts a Barcelona (també actuen el 25, el 27 i el 28). Quatre dates en què el grup liderat per Chris Martin reunirà més de 200.000 persones a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. 200.000 entrades per a l’única parada a Espanya del Music of the Spheres World Tour que es van vendre en un tres i no res.
De fet, en un primer moment es van anunciar tan sols dos concerts a la capital catalana, però l’èxit en la prevenda va fer que la promotora Live Nation en programés dos més. «Cap artista havia aconseguit omplir quatre nits seguides l’Estadi Lluís Companys de Barcelona», va remarcar l’organització. L’últim concert de Coldplay a Barcelona va tenir lloc el maig del 2016, amb unes 55.000 persones també a l’estadi de Montjuïc.
Notícies relacionadesEls quatre concerts de Coldplay, que incorporarà intèrprets de llengua de signes que faran viure les actuacions a les persones sordes, estan programats a la mateixa hora: les 21.30 hores serà l’inici. Tot i que les portes del recinte s’obriran molt abans, a les 17 hores. Però no seran quatre hores i mitja d’espera sense més ni més, sinó que cada dia hi haurà fins a dos grups convidats, els anomenats ‘teloners’, abans de Coldplay. I no seran grups qualssevol, són artistes de presència.
En total acompanyaran Coldplay tres bandes diferents. Com a grans convidats hi haurà la genial banda escocesa de synthpop Chvrches, que, sense anar més lluny, han actuat a l’escenari noble del Primavera Sound. El trio serà els quatre dies a l’Estadi Olímpic i les seves actuacions precediran Coldplay, tot i que els horaris encara no estan confirmats [una vegada es confirmin s’actualitzarà aquesta pàgina]. Abans de Chvrches, una banda i una artista espanyola obriran la tarda de concerts. Les Hinds, liderades per Carlota Cosials, actuaran el 24 i el 25 de maig. I l’artista emergent Ona Mafalda, cantant establerta a Madrid i neta de Simeó de Bulgària, agafarà el relleu els dos últims dies, el 27 i el 28.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
