Descobriu el vídeo

El Mago Pop fa màgia amb El Periódico i Kit Kat

  • El Mago Pop adquireix un teatre als Estats Units

  • El Mago Pop: «Seria genial fer desaparèixer el maleït virus»

  • El Mago Pop ens fa creure que ‘res és impossible’

  • L’il·lusionista català utilitza El Periódico en un truc per llançar els nous cereals de Nestlé en una campanya online

El Mago Pop fa màgia amb El Periódico i Kit Kat

EPC

2
Es llegeix en minuts

Nestlé va llançar el 8 de maig els nous cereals de la marca Kit Kat i ho fa de la mà del Mago Pop. De manera exclusiva la marca ha creat una campanya totalment online per a Kit Kat Cereales orientada a públic jove. Es tracta d’una estratègia de comunicació innovadora amb el Mago Pop com a protagonista d’una acció digital que compta, a més, amb el suport d’‘influencers’ de referència com Jordi Wild.

Com sempre Antonio Díaz, més conegut com el Mago Pop, ens sorprèn al convertir un paquet tradicional de barretes Kit Kat utilitzant EL PERIÓDICO. Com per art de màgia, des de dins de l’exemplar que utilitza en el truc apareixen els nous cereals de Kit Kat. Amb ell, ja se sap, tot és possible. Un truc fantàstic que, com tot el que fa el Mago Pop, és al·lucinant.  

Esther Rivero, Brand Manager de Cereals Partners España, ha liderat aquest llançament. El Mago Pop, que aquest estiu debutarà a Broadway amb ‘Nada es imposible’ en versió anglesa, explica que per executar aquest truc necessitava una capçalera com EL PERIÓDICO. «Es tracta d’un producte increïble que necessita una presentació increïble. Tot és possible» va declarar Antonio Díaz, que ha treballat en secret amb el seu equip de producció amb tota la confiança de Nestlé i El Periódico. 

«Tot és possible»

Aquesta innovadora capçalera, que sempre ha recolzat el món de la cultura i l’espectacle, s’uneix a aquest projecte amb la ferma convicció que «tot és possible». Per això acompanya aquestes dues grans marques en una estratègia de comunicació en què sumen el Mago Pop, Kit Kat i EL PERIÓDICO. 

Notícies relacionades

Per a Kit Kat, una marca icònica amb més de 70 anys d’història, és una autèntica disrupció portar la marca al món de l’esmorzar, cosa que semblava impossible. D’aquí ve la idea de recórrer al Mago Pop, per a qui «res és impossible», com el factòtum de l’aparició d’aquest nou producte que animarà els esmorzars. Els cereals Kit Kat uneixen una deliciosa barreja de cruixent cereal integral amb l’inconfusible gust de la xocolata amb llet i galeta KITKAT®.

El seu llançament coincideix amb la preparació del desembarcament als EUA d’Antonio Díaz, on ha adquirit un teatre. L’aclamat il·lusionista portarà els EUA ‘Nada es imposible’ en versió anglesa, una producció de gran format que ha atret més de dos milions d’espectadors a Espanya.

Temes:

Màgia