Edició especial

La samarreta del Barça amb el logo ‘Motomami’ de Rosalía costa 400 euros

1
Es llegeix en minuts
Ignasi Fortuny
Ignasi Fortuny

Periodista. Principalment, escric sobre música.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

El Barça ha oficialitzat aquest dimecres la seva col·laboració amb Rosalía, que es materialitzarà aquest diumenge en el Barça-Reial Madrid de LaLiga. El conjunt blaugrana lluirà a la part frontal de la seva samarreta (substituint Spotify) el logo de ‘Motomami’, el brillant últim disc de l’artista catalana ara que es compleix un any de la seva publicació (l’aniversari és aquest 18 de març). També ho farà l’equip femení en el partit que disputarà contra el Madrid a l’Estadi Johan Cruyff el 25 de març.

Rosalía serà la segona artista a aparèixer a l’equipament culer després que ja ho fes Drake en el Clàssic de la primera volta disputat al Santiago Bernabéu. Aquesta és una de les particularitats del contracte de patrocini de la plataforma de música en ‘streaming’ Spotify amb el club dirigit per Joan Laporta.

Notícies relacionades

Si bé la samarreta blaugrana amb el logo de Drake (el seu icònic mussol) no es va posar a la venda, en el cas de l’edició especial protagonitzada per Rosalía sí que ho estarà. El preu d’aquesta samarreta, que es pot comprar ja a la pàgina web del club, és de 399,99 euros. Inclou el logo de ‘Motomami’ i el nom de Rosalía a la part posterior i el número u. Es tracta d’una edició limitada de la samarreta: tan sols se’n posaran a la venda 1.899 unitats (amb referència a l’any de fundació del club).

Més enllà d’aquesta, també se’n pot adquirir una versió exclusiva que inclou les firmes dels jugadors de l’equip masculí i del femení. Tan sols 11 unitats a 1.999,99 euros.