Artista solidària
Rosalía dona el casc de ‘Motomami Tour’ a una bona causa
La peça se subhastarà en benefici de l’associació ‘Cap nen sense joguina’

Rosalía es recorda de la seva terra. La cantant que ha arrasat amb el seu últim disc ‘Motomami’ acaba de fer una altra mostra de la connexió que té amb Catalunya just abans del dia de Reis amb la donació del casc utilitzat a ‘MOTOMAMI TikTok Live’ a una bona causa: la subhasta de l’associació benèfica de Barcelona ‘Cap nen sense joguina’ destinada a la recollida de joguines per a infants sense recursos.
Notícies relacionades. @Rosalia ha donado el casco usado en "MOTOMAMI TikTok Live" a la subasta de la asociación benefica de Barcelona "Cap nen sense joguina" destinada a la recogida de juguetes para niños sin recursos. pic.twitter.com/iqxWBwHNYg
— MOTOMAMI TOUR (@MOTOMAMlTOUR) 4 de enero de 2023
La cantant de Sant Esteve Sesrovires ha volgut mostrar la seva solidaritat amb una iniciativa que des de fa més de mig segle anys es dedica a repartir sorpreses per fer realitat els somnis de nenes i nens sense recursos de Barcelona el dia de Reis.
Rosalía, que el 26 de desembre va penjar una foto a Instagram des del Japó on apareixia en biquini i amb guants d’esquí, aprofita un merescut descans després de l’èxit del ‘Motomami Tour’ que la va portar a Barcelona al juliol en dos apoteòsics concerts al Palau Sant Jordi. A la cantant catalana més internacional del moment l’esperen noves cites a casa aquest 2023. El 3 de juny actuarà al Primavera Sound Barcelona.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Els herois que han combatut contra el monstre
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Acord del Govern espanyol amb Catalunya El PP defineix la quitació del deute del FLA com «una altra amnistia comptable» als independentistes
- Guerra a l’est d’Europa La pau de Trump a Ucraïna fa aigües
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Realitat invisibilitzada Catalunya detecta un augment d’homes víctimes de matrimonis forçats