¿Un altre èxit?
Bizarrap anuncia la nova Music Session #50 amb aquest popular artista urbà
¿Qui és Bizarrap, l’exitós productor musical argentí?

A1-153800168.jpg /
Després del gran èxit de l’última sessió amb el cantant de música urbana Quevedo, el productor musical Bizarrap ha anunciat aquest dimecres una nova sessió, la número 50. I per promocionar-la, ha comptat amb l’ajuda d’Ibai Llanos, fidel seguidor de Biza des del principi.
Tots dos van mostrar gran complicitat durant l’exitosa ‘Velada del año 2’ organitzada per Ibai Llanos. Ara, aquest últim ha participat en la promoció del nou tema de l’argentí: «Surto en la promo de la sessió #50 posant-li veu al piano de Biza. Visc per aquests moments», ha escrit a Twitter.
Salgo en la promo de la session #50 poniéndole voz al piano de Biza.
— Ibai (@IbaiLlanos) 15 de noviembre de 2022
Vivo por estos momentos. https://t.co/VcLa6qW2JY
La promoció gairebé revela qui és l’artista convidat a la sessió 50 del productor argentí. Però no. Tanmateix, el mateix Bizarrap ha sigut qui ha revelat al seu Instagram qui és: Mauro Ezequiel Lombardo, més conegut com a Duki. L’artista argentí, de 26 anys, acumula prop de 88 milions de reproduccions a Youtube en ‘Givenchy’ en només uns mesos.
Duki és un músic urbà també argentí que va madurar en les batalles de ‘freestyle’, sobretot en el mític torneig El Quinto Escalón celebrat a Buenos Aires (amb YSY A com a organitzador), bressol d’aquest moviment urbà.
El tema que preparen podria estar relacionat amb el Mundial de Qatar i podrà escoltar-se a partir de la 1 de la matinada hora peninsular d’aquest dijous, 17 de novembre.
- Urbanisme Barcelona instal·la dues tirolines al tram sense trànsit entre Gran Via i Glòries
- Al barri de Sants Una escola gairebé centenària tanca a final de curs a Barcelona
- Nous camins Rosalía i la seva mànager se separen
- Investigació en marxa La jutge del cas Alves: «Hi ha indicis molt més que suficients»
- Inversió L’interès dels particulars pel deute públic sorprèn el Tresor i el Banc d’Espanya
- Actualitat Directe | Últimes notícies sobre la guerra entre Rússia i Ucraïna
- Crisi energètica Aquestes són les 10 gasolineres més barates de Barcelona avui, dimarts 22 de novembre
- Sofia Recio, tècnica d’eficiència energètica i pobresa energètica del PAE «Lluitem per garantir els subministraments bàsics»
- La relliscada | Pilar Garcés El paparra de la festa
- Acció municipal Per un hivern sense por del fred