Al Regne Unit
Els cines prohibeixen entrar en trajo a veure la nova pel·lícula de Minions per un repte viral de TikTok
Els adolescents que participaven en aquest ‘trend’ han sigut acusats de fer soroll i llançar coses durant les projeccions
Diverses sales de cinealRegne Unit han començat a prohibir l’entrada de tots aquells joves que acudeixin a veure en trajo‘Minions: L’origen de Gru’, la preqüela de la reconeguda pel·lícula dirigida per Kyle Balda. Segons explica la BBC, aquesta decisió es deu al fet que molts espectadors s’han queixat del comportament dels adolescents que participaven en aquest repte viral de TikTok, batejat com a ‘#Gentleminions’, durant laprojecciódel film.
El personal d’algunes sales denuncia que els participants d’aquest ‘trend’ feien soroll i llançaven objectes durant la projecció, fet que afectava l’experiència per als nens més petits, fins al punt d'haver de fer reemborsaments.
‘#Gentleminions’, un altre repte sorgit de TikTok
El nou repte viral ‘#Gentleminions’ neix d’un grup de joves que van assistir vestits amb trajoa veure la nova pel·lícula dels Minions. El vídeo, que acumula més de 35 milions de visualitzacions, també mostra com aplaudeixen durant la projecció, així com també imiten algunes postures del dolent de la història, el Gru. «L’espera de cinc anys ha acabat», titula Bill Hirst, usuari que va pujar el clip a la xarxa social.
@bill.hirst #fyp #minions #banana ♬ original sound – billh
Malgrat la prohibició de moltes sales de cine britàniques instaurada recentment, la primera reacció de l’estudi Universal Pictures va ser donar suport a aquest ‘trend’: «A tots aquells que veniu a veure Minions en trajo: us veiem i us estimem», van publicar al seu compte de Twitter. Des del compte oficial de la pel·lícula tampoc no s’ha parat de recolzar tots els usuaris que compartien les imatges dels respectius reptes.
Indignació i reemborsaments
Tot i que ‘#Gentleminions’ estava sent un èxit i fins i tot un incentiu perquè la gent anés a veure la pel·lícula produïda per Illumination, molts cines del Regne Unit s’han vist obligats a restringir l’accés a les seves sales en funció de la vestimenta dels clients. Els motius d'aquesta decisió són l’enrenou, el llançament d’objectes i, en general, el mal comportament exercit pels participants del repte durant la projecció.
Notícies relacionadesPer això, i per assegurar l’experiència dels més petits, sales com ara la de Guirney, Wadebridge i Odeon han vetat l’entrada als «nens no acompanyats vestits amb trajo» que assisteixin a veure la nova pel·lícula de Minions, que explica la història del Gru quan tenia 11 anys i lluitava per entrar en el negoci dels superdolents.
Així mateix, moltes sales han denunciat les conseqüències d’aquest ‘trend’, ja que asseguren que ha tingut un impacte financer «massiu» per la quantitat de reemborsamentsque s’han hagut de fer als espectadors que van ser interromputs durant la visualització del film pels adolescents amb trajo.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Badosa remunta i disfruta en la seva tornada a Brisbane
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
