Cine:
‘The Batman’ centra l’atenció als cines dels Estats Units
La pel·lícula, amb Robert Pattinson com a Bruce Wayne, aspira a imitar l’èxit d’‘Spider-Man: No way home’
‘The Batman’ concentra la màxima expectació del públic disposat a acostar-se als cines aquest divendres per veure una pel·lícula que aspira a recaptar més de 100 milions de dòlars en un sol cap de setmana.
La reinvenció de l’univers Batman compta, a més, amb una inversió similar per part de Warner Bros, des d’on han confiat a Matt Reeves la direcció d’aquest film que pretén rellançar la franquícia de DC Comics. I és que el nou Batman trenca estereotips i presenta amb un aire detectivesc i realista el superheroi ara encarnat per Robert Pattinson (‘The twilight saga’).
Notícies relacionadesSón gairebé tres hores de producció en què es barreja el gènere d’acció i el suspens sota una trama que no mostra els orígens del personatge, com va fer ‘Batman begins’. En aquesta ocasió, el film segueix un Bruce Wayne (la identitat real de Batman) de trenta i tants anys, durant el seu segon any com a superheroi, que encara comet errors i que està començant a entendre la seva faceta com a protector de la ciutat de Gotham. «Hem treballat en aquesta pel·lícula durant tres anys i el públic ha mantingut el mateix nivell d’interès durant tot el temps, i ara que l’estrenem sembla que tenen més ganes encara de veure-la», va reconèixer Pattinson aquesta setmana en una entrevista amb Efe.
Després de l’èxit d’‘Spider-Man: No way home’ (Sony Pictures), ‘The Batman’ intentarà convertir-se, almenys, en la segona pel·lícula més taquillera des de l’inici de la pandèmia. Això sí, el cap de setmana de debut, ‘The Batman’ haurà de competir amb ‘A day to die’, una pel·lícula d’acció avalada per la crítica, que s’exhibirà amb menys profusió, però que garanteix una entretinguda història i un repartiment notable amb Bruce Willis al capdavant.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Riscos a la Franja La mort continua present a Gaza malgrat la treva: atacs israelians, tones d’explosius sense detonar i fam
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Entrevista Francesc-Marc Álvaro (ERC): «Vox ha rehabilitat la figura de Franco»
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
