A so de bombo i platerets
El tràiler d’‘El Señor de los Anillos: Los Anillos de Poder’ s’estrena a la Superbowl
La que serà la sèrie més cara de la història, amb un cost de 465 milions de dòlars, està codirigida per l’espanyol J.A. Bayona
Amazon Studios va aprofitar l’audiència milionària que congrega la Superbowl als EUA per estrenar el primer ‘teaser’-tràiler de l’esperada sèrie ‘El Señor de los Anillos: Los Anillos de Poder’.
L’avanç (‘teaser’ en anglès) de 60 segons és el primer aperitiu d’aquesta ficció, codirigida per l’espanyol J.A Bayona, sobre l’univers fantàstic creat per J.R.R. Tolkien, que s’estrenarà en tot el món el 2 setembre a Amazon Prime Video.
«Abans del Rei, abans de la comunitat, abans de l’anell: Una nova llegenda comença aquesta tardor» és l’únic missatge que revela el vídeo.
L’avanç mostra els impressionants escenaris de la sèrie, dotada d’una ambientació molt similar a la trilogia de pel·lícules.
La plataforma ha revelat també el nom dels set personatges principals: Prince Durin IV (Owain Arthur), Princess Disa (Sophia Nomvete), Elrond (Robert Aramayo), Galadriel (Morfydd Clark), Arondir (Ismael Cruz Córdoba), Bronwyn (Nazanin Boniadi) i Halbrand (Charlie Vickers).
La trama se situa «milers d’anys abans» dels esdeveniments narrats a ‘El Hòbbit’ i a la trilogia d’‘El senyor dels Anells’.
«Fins ara, el públic només havia vist en pantalla la història de l’Anell Únic, però abans que existís aquest n’hi va haver d’altres... i estem emocionats per compartir la seva excepcional història», van afegir els creadors de la sèrie, J.D. Payne i Patrick McKay, en un comunicat remès per la plataforma.
‘Lord of the Rings: The Rings of Power’ és una de les grans apostes televisives per als pròxims anys i ha suposat una inversió de 465 milions de dòlars per a Amazon, que aquest estiu va finalitzar el rodatge de la primera temporada a Nova Zelanda.
La idea de la companyia és emular el fenomen de ‘Joc de trons’ fins i tot a més escala, ja que la sèrie d’HBO va invertir uns 100 milions de dòlars per temporada, lluny dels 465 de la ficció d’Amazon.
La trilogia de pel·lícules original va recaptar 2.912 milions de dòlars.
Notícies relacionades
A més de dirigir els dos primers episodis de la sèrie, Bayona (‘Lo Imposible’, 2012; ‘Jurassic World: Fallin Kingdom’, 2018) n’és també productor executiu.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
