AJORNAMENT
L’OBC posposa la seva gira per Escandinàvia al 2024
La formació que havia d’actuar per primera vegada a l’Elbphilharmonie d’Hamburg, entre d’altres, s’ha vist obligada a canviar de plans
L’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya ha posposat la gira per Escandinàvia del 19 al 26 d’abril amb el director Juanjo Mena i el violoncel·lista Pablo Ferrández. Les restriccions provocades per la pandèmia impediran la gira, segons un comunicat de l’Auditori. La formació no actuarà, per tant, a l’Elbphilharmonie d’Hamburg ni al Konserthuset d’Estocolm com estava previst.
Els músics hauran d’esperar a l’abril del 2024 per oferir els concerts previstos a Alemanya, Suècia i Finlàndia, amb actuacions a les ciutats d’Hamburg, Aarhus, Aalborg, Hèlsinki, Estocolm i Tampere. El pla és recuperar la gira d’aquí dos anys coincidint amb el 25 aniversari de la inauguració de l’Auditori de Barcelona.
Notícies relacionadesLa intenció dels responsables de l’orquestra és oferir un programa especial a Barcelona durant els dies en què s’havia previst la gira en les quals s’havia d’interpretar el ‘Concert per a violoncel i orquestra’ de Saint-Saëns, la ‘Simfonia fantàstica’ de Berlioz i les ‘danses de Don Quixote’, de Gerhard.
L’última gira de l’OBC es va realitzar al Japó el juliol del 2019. A les ordres de Kazushi Ono, que s’acomiadarà com a titular a finals d’aquesta temporada i serà substituït pel francès Ludovic Morlot. Al Japó l’OBC va oferir l’estrena d’una aclamada producció de ‘Turandot’, de Puccini, amb direcció escènica d’Álex Ollé al teatre Bunka Kaikan de Tòquio. També van interpretar dos programes simfònics i un concert educatiu a Tòquio, Nagoya i Hiroshima.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
