Premis
‘Madres paralelas’, d’Almodóvar, nominada a millor pel·lícula no anglesa en els BAFTA
Els premis del cine britànic s’entregaran el 13 de març

‘Madres paralelas’, de Pedro Almodóvar, optarà al triomf en els premis BAFTA del cine britànic a l’haver sigut elegida entre les cinc nominades a millor pel·lícula de parla no anglesa. El film del director manxec competirà amb ‘Drive my car’, del japonès Ryûsuke Hamaguchi, ‘La peor persona del mundo’, del noruec Joachim Trier, ‘Fue la mano de Dios’, de Paolo Sorrentino, i ‘Petite maman’, de Céline Sciamma.
‘Madres paralelas’, ignorada per l’Acadèmia del Cine Espanyol per als Oscars, també va ser nominada per a millor pel·lícula estrangera en els premis Cèsar francesos.
Els premis BAFTA s’entregaran el 13 de març a Londres.
Temes:
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)
- Futbol L’Espanyol canvia de propietari i passa a mans del grup del Burnley FC per 130 milions
- DISCAPACITAT El Govern denunciarà davant la fiscalia la contractació de persones amb nanisme en l’aniversari de Lamine Yamal