Certamen cinematogràfic

Festival de Sitges 2021: pel·lícules, activitats i última hora del certamen de cine en directe
La 54 edició del Festival Internacional de Cine Fantàstic de Sitges ha començat amb la projecció de la pel·lícula ‘Mona Lisa and the Blood Moon’, d’Ana Lily Amirpour, que es converteix en la primera dona que inaugura el certamen. Fins al 17 d’octubre el certamen es prepara per encarar 11 dies amb més de 269 obres cinematogràfiques, que inclouen 11 ‘premières’ internacionals i les últimes propostes en gènere fantàstic, posant especial atenció en els 47 títols dirigits per joves realitzadores.
Durant els pròxims dies, Sitges es convertirà en aparador de la millor collita del cine espanyol, així com del cine independent més trencador i arriscat.
Fa 1300 dies
Fa 1300 dies
Fa 1301 dies
Fa 1301 dies
Fa 1301 dies
Fa 1301 dies
Fa 1301 dies
Fa 1305 dies
Fa 1305 dies
Fa 1305 dies
Fa 1305 dies
Fa 1305 dies
Fa 1305 dies
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- L’impuls al biogàs accelerarà el tancament d’abocadors a Catalunya
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Previsió del Meteocat Catalunya activa avisos grocs i taronges davant les fortes pluges previstes per a aquesta setmana
- La Generalitat haurà de perdonar 13 milions als grans tenidors
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- TELEVISIÓ I MAS Una espècie en extinció
- Barcelona, protagonista La ciberseguretat creix i busca talent a Catalunya
- Ciclisme Vos obsequia la Vuelta amb un triomf de prestigi a Sant Boi
- TRIOMF A MONTILIVI L’immortal Stuani ressuscita el Girona, que fuig del descens