El 2 de setembre
Les entrades per veure Myke Towers a l’Estadi Olímpic ja estan a la venda (i volen)
El cantant i raper porto-riqueny actuarà a Barcelona en el marc d’una gira que passarà també per Madrid, Bilbao, Marbella i El Puerto de Santa María

Les entrades per al concert que el reggaetoner porto-riqueny Myke Towers (nom real: Michael Anthony Torres Monge) oferirà el 2 de setembre a l’Estadi Olímpic de Barcelona estan ja a la venda des de la tarda del diumenge 25 de juliol, a uns preus que oscil·len entre els 45 euros de les localitats més bàsiques i els 75 euros dels seients de llotja i tribunes adjacents. El ritme de venda fa preveure un ‘sold out’ en un termini relativament breu.
El cantant, raper i compositor de Río Piedras arribarà a Barcelona pujat en l’onada de la immensa popularitat que li ha reportat la seva col·laboració amb el colombià Sebastián Yatra en la cançó ‘Pareja del año’, un dels ‘hits’ incontestables de l’estiu.
Notícies relacionadesAmb dos àlbums a les espatlles –‘Easy money baby’ i el recent ‘Lyke Mike’–, Towers s’ha convertit en els últims anys en un dels més sòlids referents de la música urbana i, de la mà de superèxits com ‘La playa’, ‘Diosa’, ‘Si se da’ i ‘Bandido’, regna en tots els rànquings de ‘streaming’ a Espanya en el primer semestre de l’any.
Towers actuarà a Barcelona en el marc d’una gira europea que l’acostarà també a altres ciutats espanyoles, com Bilbao (3 de setembre), Marbella (4 de setembre), El Puerto de Santa María (17 de setembre) i Madrid (18 de setembre).
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern