A Sevilla
Mor Dolores Abril, la viuda de Juanito Valderrama
La tonadillera manxega va morir aquest diumenge a Sevilla als 81 anys
 
	getthumbsbyfilenameabril
L’actriu Dolores Abril, viuda de Juanito Valderrama, va morir ahir, 25 d’octubre, al seu domicili, a Espartinas (Sevilla), als 81 anys. Allunyada del focus mediàtic des de fa diversos anys, la folklòrica lluitava contra una llarga malaltia.
Dolores Caballero Abril, més coneguda pel seu nom artístic, Dolores Abril, va néixer a Hellín (Albacete) el 1939 i, al costat de Juanito Valderrama, va formar una de les parelles artístiques i sentimentals més conegudes del món de la copla i el flamenc.
Dolores va ser dona i parella artística de Juanito Valderrama durant més de 40 anys, compartint amb ell vida i escenari en diverses gires per Espanya, Europa i Amèrica. Van formar una de les parelles més famoses i estimades del nostre país, i van participar junts en cinc pel·lícules i van vendre milions de discos. Aquesta unió professional i personal duraria fins a la mort del cantant, l’any 2004.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- La rutina d’exercicis de la Rosalía amb la qual s’atreveix fins i tot amb l’òpera: “Tots els espectacles exigeixen que estigui en plena forma”
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Cine y salud mental Marta Lopera, investigadora de la UOC: “El buen terror no explota la locura, la convierte en experiencia humana”
- AL BERNABÉU Xabi Alonso confirma que no va parlar a soles amb Vinícius
- BÀSQUET | EUROLLIGA Clyburn completa l’obra d’art de Shengelia a Belgrad
