Greu agafada del torero Enrique Ponce a València
El destre ha rebut una cornada a la cama esquerra

Enrique Ponce fa la volta, a la plaça de toros de Múrcia. /
El destre Enrique Ponce ha sigut agafat durant la faena de muleta al cinquè toro de la corrida d’avui de la fira de Falles de Valènciai ha sigut ingressat a la infermeria sense arribar a entrar a matar.
Notícies relacionadesAqui podemos ver el momento de la espeluznante caída del Maestro Enrique Ponce en el segundo de su lote,al momento se habla de una cornada en la parte de atrás del muslo y una fractura de rodilla,pero esperamos el parte médico oficial.#FuerzaPonce pic.twitter.com/GhIHDVbPEh
— Bravura Taurina (@bravura_taurina) 18 de marzo de 2019
En una primera impressió, el veterà espasa valencià pot patir no només una cornada a la cama esquerra, sinó també, per la manera en què ha caigut a terra, perquè el toro l’ha llençat des d’una elvada altura, una possible lesió d’ossos o de lligaments del genoll del mateix costat.
Fins al moment, Ponce havia tallat una orella del primer toro del seu lot, idèntic trofeu del passejat Diego Ventura a la mort del quart.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols