CRÍTICA DE CINE

'Maya': teràpia cultural

Malgrat el bon material de partida, el film de Mia Hanse-Love no té la intensitat emocional d'obres prèvies com 'El porvenir'

george lamberis youtubecom c8ugld2s9pc / periodico

1
Es llegeix en minuts
Quim Casas

Un periodista francès arriba a París després de diversos mesos de captiveri a Síria, segrestat per un grup terrorista islàmic. Malgrat recuperar la llibertat, se sent insatisfet. Alguna cosa s’ha trencat i toca recompondre-la. El protagonista se’n va a Goa, a l’Índia, on va passar la seva infància. No és un mal material de partida, però en mans d’una directora més donada a l’intimista com Mia Hansen-Love, es perd una mica entre una visió més o menys 'hippy' d’una altra cultura, la recuperació anímica del protagonista i una història d’amor no gaire ben apuntalada entre el periodista i una jove índia. El film no té la intensitat emocional d’ ‘El padre de mis hijos’, ‘El porvenir’ i ‘Edén’. 

Maya ★★

Direcció:  Mia Hansen-Love

Repartiment:  Roman Kolinka, Aarshi Banerjee, Suzan Anbeh, Alex Descas, Johanna ter Steege

Títol original:   'Maya'

Països:  França / Alemanya

Durada:  90 minuts

Any:  2018

Gènere:  Drama

Estrena:  15 de març del 2019