CRÍTICA DE CINE
'Los fantasmas de Ismael': conflicte d'identitat
La pel·lícula d'Arnaud Desplechin oscil·la entre el present i el passat, entre l'autoparòdia i la més absoluta serietat, i entre els clixés de la comèdia romàntica i els del cine d'espies
Retrat d’un cineasta enfrontat a un embolic de crisis professionals i personals –un estrany triangle amorós entre elles–, la nova pel·lícula del francèsArnaud Desplechinté un problema essencial: no té ni idea de quina pel·lícula vol ser. El relat va oscil·lant entre el present i el passat, entre l’autoparòdia i la més absoluta serietat, i entre els clixés de la comèdia romàntica i els del cine d’espies, apilant en el procés girs argumentals, filigranes visuals i subtrames que mai arriben a convergir. I la histriònica energia amb què fa totes aquestes coses no només no amaga la falta de lògica i de veritat emocional, sinó que en última instància l’emfatitza.
Los fantasmas de Ismael ★★
Direcció: Arnaud Desplechin
Repartiment: Mathieu Amalric, Charlotte Gainsbourg, Marion Cotillard, Louis Garrel
Títol original: 'Les fantômes d’Ismaël'
País: França
Durada: 114 minuts
Any: 2017
Gènere: Drama
Estrena: 30 de novembre del 2018
- L’Elisabet, mare de bessons amb altes capacitats: «La dificultat no és l’acadèmica, és la social»
- Les relacions transatlàntiques La UE manté l’apaivagament amb Trump malgrat els seus atacs
- L’H, CENTENARI COM A CIUTAT | AL DISTRICTE cultural L’ArtHub de La Caixa fa els primers passos a l’Hospitalet
- Salamandra creixerà 500 metres
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
