CRÍTIQUES DE CINE
'Mentes poderosas': Adolescència i distopia
'Mentes poderosas', sense ser molt original, resulta bastant sòbria gràcies a la posada en escena de Jennifer Yuh
El cine ‘mainstream’ nord-americà de les dues últimes dècades obre i tanca sagues destinades al públic adolescent amb sorprenent facilitat. ‘Mentes poderosas’ té un final obert de bat a bat, així que aquesta pel·lícula no és més que l’aperitiu... si funciona a taquilla. Sense ser molt original, resulta bastant sòbria gràcies a la posada en escena de Jennifer Yuh, fins ara eficient realitzadora de la segona i tercera part de ‘Kung Fu Panda’. En un món trasbalsat només ha sobreviscut el dos per cent dels nens i els joves, i ho han fet amb inusuals poders, per la qual cosa són una amenaça. Distòpia i adolescència, un reclam segur.
Mentes poderosas ★★
Direcció: Jennifer Yuh
Títol original: The darkest minds
Repartiment: Amandla Stenberg, Mandy Moore, Gwendoline Christie, Harris Dickinson
Països: EUA
Durada: 115 minuts
Any: 2018
Gènere: Fantàstic
Estrena: 10 d’agost del 2018
- Entrevista Laura Ferràndez, enginyera química: "Sempre bec aigua de l’aixeta, passa més controls de qualitat del que pensem"
- Tere Cristóbal, psicopedagoga: «Quan comences una relació de parella no has d’acceptar el rol de madrastra dels seus fills»
- Activitat física Paddy Noarbe, dona de Marcos Llorente, revela la seva rutina d’entrenament: "Entrenar poc, però entrenar bé"
- Espais icònics Bodegues de barri en risc: Barcelona busca com protegir-les
- Guerra a l’Iran Trump afirma que l’exèrcit dels EUA bloquejarà l’estret d’Ormuz
