La pretemporada blaugrana
'Pretty women': el tuit del Barça sobre l'equip femení i Julia Roberts considerat sexista
Les xarxes socials consideren inapropiat el missatge que acompanyava a la foto de les jugadores amb l'actriu, amb qui van coincidir al Rose Bowl de Pasadena

zentauroepp44484122 julia180729131510
Les jugadores del’equip femení del FC Barcelona van coincidir amb l’actriu Julia Roberts a l’estadi Rose Bowl de Pasadena, on l’equip masculí d’Ernesto Valverde es va enfrontar al Tottenham en el primer partit de pretemporada. El club va compartir la imatge a través de les xarxes socials, però el text que la va acompanyar, malgrat la seva brevetat, va aixecar una altra polseguera a les xarxes socials: “Pretty women”, resava el text, en al·lusió, sí, a la pel·lícula protagonitzada per Julia Roberts i Richard Gere; però també, i allà va sorgir el problema, a les mateixes jugadores blaugrana, un qualificatiu que va ser considerat sexista i impropi a través de les xarxes.
Pretty Women. pic.twitter.com/OznRkEwq5h
— FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) 29 de julio de 2018
Aquest episodi es va produir uns moments després que transcendís que l’equip femení havia viatjat als Estats Units a classe turista, mentre que l’equip masculí ho havia fet a classe ‘business’.
Molts usuaris de Twitter van criticar el text de ‘Pretty women’ dirigit a les integrants de l’equip. “No em sembla un bon tuit. Són jugadores de futbol, no models”, afirmava un usuari en resposta a un altre que apuntava que simplement era una al·lusió a Julia Roberts i la pel·lícula que la va llançar a la fama:
Notícies relacionadesI know. That doesn't mean it's a good tweet. They're football players, not models.
— Evan Harding (@eharding_cup) 29 de julio de 2018
En una línia similar, un altre usuari considerava que el text “és sexista. Són maques, però no pel fet de ser dones”.
Després del partit entre el Barça i el Tottenham, Julia Roberts va rebre una samarreta oficial amb el seu nom de la mà del president blaugrana, Josep Maria Bartomeu.
Actress Julia Roberts with club president Bartomeu at the @RoseBowlStadium this evening #fcblive #ICC2018 [fcb] pic.twitter.com/qJq9IaS66i
— FCBarcelonaFl 🏆 (@FCBarcelonaFl) 29 de julio de 2018
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»