EL MILLOR DE L'ANY
Els llibres del 2017: poesia
Els votants de la nostra consulta han volgut reivindicar Gloria Fuertes com a poeta en el seu aniversari
lpedragosa37485517 gloria fuertes170228213825
Els votants de la nostra consulta han volgut reivindicar Gloria Fuertes
com a poeta en el centenari del seu naixement. Un altre dels esdeveniments de l’any és la primera antologia àmplia traduïda al català de l’obra d’Emily Dickinson a càrrec de Marcel Riera.
1. 'El libro de Gloria Fuertes. Antología de poemas y vida' (Blackie Books)
2. 'Un hivern fascinant', de Joan Margarit (Proa)
3. 'Aquesta és la meva carta al món', d'Emily Dickinson (trad. de Marcel Riera) (Proa)
4. 'Encontraste un alma. Poesía completa', de Edith Södergran (Nòrdica)
5. 'Cosmonauta. Poesia completa', de Francesc Garriga Barata (Labreu)
6. 'Oir. Canigó', de Jacint Verdaguer (audiollibre a càrrec de Lluís Soler) (Verdaguer Ed.)
7. 'Mientras me alejo', de Karmelo C. Iribarren (Visor)
8. 'Cendres a Estós', d'Andreu Subirats (Labreu)
9. 'Sacrilegis', de Víctor Obiols (Godall)
Notícies relacionades10. 'Talismà', de Lluís Calvo (LaBreu)
- Col·lapse crònic La ratera diària de Barcelona: per què les rondes ja no donen més de si i què proposen els experts
- Previsió meteorològica Nit de Cap d’Any gelada: l’arribada d’una massa d’aire fred provocarà un marcat descens dels termòmetres a tot Espanya
- Estat dels embassaments Cinc dies de pluges torrencials disparen les reserves dels pantans catalans del 70% al 82%
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
- Temporal de pluja L’alerta roja per pluges reviu els fantasmes de la dana a la zona zero de València
