EL MILLOR DE L'ANY
Els llibres de l'any 2017: novel·la negra
En el número 1, el tancament de la trilogia de Dennis Lehane
La novel·la negra de l’any (tot i que publicada fora de la col·lecció negra de Salamandra) és el tancament de la trilogia que Dennis Lehane va iniciar amb Cualquier otro día i Vivir de noche. Destaquem dues recuperacions amb honors de novetat, la britànica Carter i la biografia definitiva de Raymond Chandler.
1. 'Ese mundo desaparecido', de Dennis Lehane (Salamandra).
2. 'Carter', de Ted Lewis (Sakhalín).
3. 'La substància del mal' / 'La sustancia del mal', Luca d'Andrea (Rosa dels Vents / Alfaguara)
4. 'Corrupción policial', de Don Winslow (RBA).
5. 'La set' / 'La sed', de Jo Nesbo (Proa / Reservoir Books).
6. 'La vida de Raymond Chandler', de Frank MacShane (Alrevés).
7. 'Años de sequía', de Jane Harper (Salamandra).
8. 'El sol de maig' / 'El sol de mayo', d'Antonio Manzini (Salamandra).
Notícies relacionades9. 'Bull mountain', de Brian Panowich (Siruela).
10. 'La canción de las sombras', de John Connolly (Tusquets).
- La lluita per la salvació Un Espanyol contra les cordes espera reanimar-se davant l’Athletic: "Cal sortir a morir, no n’hi ha més"
- Gaudeix de la natura Descobreix un mirador de somni en un dels pobles més bonics de Catalunya i del món: ideal per visitar en família
- Vaga educativa De mestres jubilades a professors joves: "Aquesta unió intergeneracional no s’havia donat en dècades"
- Exposició de flors Guia de Temps de Flors 2026: els 13 espais imprescindibles per visitar a Girona
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
