segons 'tmz'
L'actriu Debbie Reynolds, mare de Carrie Fisher, hospitalitzada en estat greu
La intèrpret, de 84 anys, ha sigut traslladada d'urgència a un centre mèdic de Los Angeles l'endemà de la mort de la seva filla
FILE - In this Tuesday, Aug. 19, 2003 file photo, Debbie Reynolds and Carrie Fisher arrive at the Runway for Life Celebrity Fashion Show Benefitting St. Jude’s Children’s Research Hospital and celebrating the DVD relese of Chicago in Beverly Hills, Calif. On Tuesday, Dec. 27, 2016, a publicist said Fisher has died at the age of 60. (AP Photo/Jill Connelly, File) /
La actriu nord-americà Debbie Reynolds, mare de la recentment desapareguda Carrie FisherCarrieFisher, ha sigut traslladada a un hospital aquest dimecres a Los Angeles, segons 'TMZ'. Reynolds, de 84 anys, va ser una de les principals figures dels musicals i comèdies de Hollywood dels anys cinquanta i seixanta. La veterana actriu ha sigut traslladada al centre mèdic des de la casa del seu fill Todd Fisher a Beverly Hills, on estaven organitzant el funeral de la seva filla, la princesa Leia de 'La guerra de les galàxies', que va morir aquest dimarts als 60 anys.
El mateix mitjà informa que algú a la casa ha telefonat el 911 poc després del migdia de l'hora local. Les primeres informacions diuen que el seu estat és greu.'TMZ' apunta que podria tractar-se d'un infart.
Notícies relacionadesPer la seva part, la revista 'People' ha informat que l'actriu hauria sigut traslladada al Centre Mèdic Cedars-Sinai, tot i que l'hospital no ha confirmat que Reynolds estigui allà ingressada.
Joely Fisher, germanastra de Carrie -no és filla de Reynolds-, ha escrit un missatge d'ànims a Twitter per a la veterana actriu.
God speed mama pic.twitter.com/XsO5zqN8w6
— Joely Fisher (@MsJoelyFisher) 28 de diciembre de 2016
- La gran fira tecnològica de BCN Playnuzic proposa aprendre a l’aula matemàtiques a través de la música
- El Mobile manté el seu èxit malgrat la tensió geopolítica
- La gran fira tecnològica de BCN Ingressos extres per a imprevistos
- La guerra de l’Iran dificulta la tornada a casa dels congressistes
- El congrés ha generat 13.000 llocs de treball
