ANIMADA INAUGURACIÓ
Tàrrega obre amb una festa multicolor
Dotze ballarins actors han animat el públic a participar en un carnavalesc frenesí cromàtic
/
La companyia francesa Artonik ha inaugurat Fira Tàrrega amb un explosiu bany de colors al ritme de musica electro-índia. L'espectacle 'The colour of time', inspirat en l'Holi Festival que se celebra a l'Índia per donar la benvinguda a la primavera, ha tenyit de gulal (pols de blat de moro acolorits) un públic entregat a l'alegre ritual.
Després de repartir el substitutiu de confeti, dotze ballarins actors han animat la concurrència a seguir les seves coreografies i ruixar els altres amb els pigments acolorits en un carnavalesc frenesí cromàtic. Els assistents van acabar com llenços abstractes entre núvols de colors.
De forma molt alegre i festiva Fira Tàrrega ha donat el tret de sortida a una variada programació de teatre, circ, dansa, música i espectacles pluridisciplinaris. Fins diumenge, quan s'abaixi el teló a la capital de l'Urgell, 60 espectacles s'exhibiran en 28 espais. L'ADN del certamen es manté en la seva 36a edició amb una majoria de propostes gratuïtes i de carrer.
- L’OCU ho deixa clar: aquestes són les úniques pizzes de supermercat que aproven en nutrició
- Gastronomia Dabiz Muñoz revela quant costa realment el seu exclusiu menú líquid
- Tribunals Laporta, sobre el cas Negreira: «M’alegra que el jutge li hagi tancat la porta als nassos al Madrid».
- Tennis Alcaraz, Djokovic i una final per a la història a l’Open d’Austràlia
- A la frontera amb Síria Detinguts dos activistes catalans a Turquia després de participar en una manifestació a favor del poble kurd
