¿Axl Rose serà el cantant d'AC/DC?
El fill de Malcolm Young aviva els rumors que el vocalista de Guns N'Roses substituirà Brian Johnson

nfarre14349048 i cult axel rose de guns n roses actua en el pave160326185444
El fill del Malcolm Young, l'exguitarrista del grup AC/DC ha confirmat que el cantant dels Guns N'Roses, Axl Rose, està preparat per substituir Brian Johnson com a cantant de la mítica banda.
Almenys per a l'última gira, Axl Rose s'unirà al grup australià en un sentit homenatge a la banda ara que els metges li han aconsellat a Johnson que "deixi immediatament el grup o correrà el greu risc de perdre totalment l'oïda".
Notícies relacionadesAC/DC va comunicar recentment en la seva pàgina oficial que la gira seria "posposada" fins a "finals d'any" i que aquesta arribaria "possiblement amb un vocalista convidat". Les últimes confirmacions suggereixen que serà Rose l'encarregat de posar veu a la gira, gràcies a un missatge publicat per Ross Young a Facebook, que més tard ha suprimit.
No obstant, el representant oficial de la banda ha publicat un altre comentari en què informa que "no és oficial de moment, però s'actualitzarà la informació davant qualsevol canvi".
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid