30 ANIVERSARI DEL FESTIVAL EMPORDANÈS
Seal i Diana Krall actuaran a Peralada
L'artista britànic presentarà el seu àlbum '7' el 23 de juliol i la gran dama del jazz cantarà el 30 de juliol als jardins del castell

Diana Krall, durant el concert que va oferir a l’Auditori del Fòrum. /
El Festival Castell de Peralada comptarà amb dues destacades estrelles al seu cartell: Seal (23 de juliol) i Diana Krall (30 de juliol). Les entrades s'han posat a la venda a partir de les 16.00 hores a la web del festival www.festivalperalada.com. El preu oscil·la entre els 55 i els 160 euros.
El cantant britànic Seal presentarà el 23 de juliol el seu últim àlbum '7' a l'auditori dels jardins del castell. El disc on torna a col·laborar amb el productor Trevor Horn és el primer després del seu sonat divorci de la model Heidi Klum. Les seves cançons se centren en les diferents cares de l'amor: ira, acceptació, alegria, tristesa, imprudència i bogeria.
Notícies relacionadesEl 30 de juliol la gran dama del jazz Diana Krall oferirà un concert per presentar el seu últim treball discogràfic, 'Wallflower'. La cantant ja el va presentar al Voll-Damm Festival de Jazz Internacional de Barcelona al setembre. Aquesta serà la seva segona visita a Peralada, on ja havia actuat el 2008. En aquesta ocasió el seu concert, l'únic que oferirà aquest estiu a terres catalanes, contribuirà a ressaltar el 30 aniversari del festival empordanès.
A part d'aquestes dues actuacions, de moment l'únic que han avançat els organitzadors del festival és la nova producció operística de Peralada: 'Turandot'. L'òpera de Puccini comptarà amb direcció d'escena de Mario Gas. S'interpretarà el 6 i el 8 d'agost.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»