30 ANIVERSARI DEL FESTIVAL EMPORDANÈS
Seal i Diana Krall actuaran a Peralada
L'artista britànic presentarà el seu àlbum '7' el 23 de juliol i la gran dama del jazz cantarà el 30 de juliol als jardins del castell

Diana Krall, durant el concert que va oferir a l’Auditori del Fòrum. /
El Festival Castell de Peralada comptarà amb dues destacades estrelles al seu cartell: Seal (23 de juliol) i Diana Krall (30 de juliol). Les entrades s'han posat a la venda a partir de les 16.00 hores a la web del festival www.festivalperalada.com. El preu oscil·la entre els 55 i els 160 euros.
El cantant britànic Seal presentarà el 23 de juliol el seu últim àlbum '7' a l'auditori dels jardins del castell. El disc on torna a col·laborar amb el productor Trevor Horn és el primer després del seu sonat divorci de la model Heidi Klum. Les seves cançons se centren en les diferents cares de l'amor: ira, acceptació, alegria, tristesa, imprudència i bogeria.
Notícies relacionadesEl 30 de juliol la gran dama del jazz Diana Krall oferirà un concert per presentar el seu últim treball discogràfic, 'Wallflower'. La cantant ja el va presentar al Voll-Damm Festival de Jazz Internacional de Barcelona al setembre. Aquesta serà la seva segona visita a Peralada, on ja havia actuat el 2008. En aquesta ocasió el seu concert, l'únic que oferirà aquest estiu a terres catalanes, contribuirà a ressaltar el 30 aniversari del festival empordanès.
A part d'aquestes dues actuacions, de moment l'únic que han avançat els organitzadors del festival és la nova producció operística de Peralada: 'Turandot'. L'òpera de Puccini comptarà amb direcció d'escena de Mario Gas. S'interpretarà el 6 i el 8 d'agost.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern